[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Mnenje bodočih učiteljev biologije o praktičnem delu pri pouku biologije

Lea Gmajner (2012) Mnenje bodočih učiteljev biologije o praktičnem delu pri pouku biologije. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1152Kb)

    Povzetek

    Pri pouku biologije se praktično delo že dlje časa vključuje z namenom poglabljanja in širjenja znanja naravoslovja in tehnologije, saj je večina znanstvenikov, učiteljev in staršev mnenja, da morajo učenci ob koncu šolanja danes bolj kot nekoč dobro razumeti osnove biološke znanosti, da bodo lahko polno sodelovali na delovnem mestu in se znali odločati o vsakodnevnih zadevah. Diplomsko delo predstavlja raziskavo opravljeno leta 2010 na študentih vseh štirih letnikov dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o njihovem mnenju glede praktičnega dela pri pouku biologije. Ugotovili smo, da študentje dajejo prednost praktičnemu pouku pred tradicionalnim poukom, saj praktično delo, ki so ga bili deležni v dosedanjem izbobraževanju ocenjujejo pozitivno ter, da so razvili večino kompetenc, ki jih praktično delo omogoča razvijati. Menijo, da sta najpomembnejša cilja pouka pridobivanje znanja za življenje in nadaljne izobraževanje in vedo katere učne cilje lahko s praktičnim delom razvijamo. Glede na naše ugotovitve lahko zaključimo, da po mnenju študentov – bodočih učiteljev biologije praktično delo ni le »dodatek« ampak bistvena sestavina naravoslovnega pouka.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: biologija, učni načrt, praktično delo
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9466441)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 1166
    Datum vnosa: 15 Nov 2012 13:18
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1166

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa