[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvoj koordinacije v predšolskem obdobju

Vanja Gianini (2012) Razvoj koordinacije v predšolskem obdobju. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (667Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi predstavljamo problem razvoja koordinacije v predšolskem obdobju zaradi dejstva celostnega razvoja otroka, njegove hitre rasti in zorenja, pomembnost izkušenjsko bogatega okolja na adaptacijo in nujnost popolnoma drugačnega pristopa in metodičnih enot ter sredstev in metod dela za gibalni razvoj otroka. Sredstva za razvoj koordinacije ni treba le prilagoditi, pač pa popolnoma spremeniti. Ker so sedaj podobnega problema raziskovalci še niso izpostavili na ta način, smo v diplomski nalogi razvoj koordinacije obravnavali najprej z izsledki strokovnjakov in znanstvenikov, ki so to področje preučevali tako v predšolskem kot kasnejšem obdobju, nato pa smo na podlagi dosedanje literature in značilnosti motoričnega razvoja predšolskega otroka postavili primere metodičnih enot za posamezne pojavne oblike koordinacije. S primernimi metodami dela pa te metodične enote lahko služijo kot primeri učinkovitega gibalnega učenja. Skladno s tem problemom smo si zastavili cilja: predstaviti pomembnost razvoja koordinacije v predšolskem obdobju in predstaviti učinkovite metode in metodične enote za razvoj koordinacije v prvem in drugem starostnem obdobju. Skozi prerez slovenske in tuje sodobne literature smo v diplomski nalogi odgovorili na vprašanja »Kakšne odgovore na pomembnost razvoja koordinacije v predšolskem obdobju nam ponuja sodobna slovenska in tuja literatura?« ter »Kakšne gibalne izzive ponuja sodobna slovenska literatura za razvoj koordinacije in kakšne metode dela predlagajo sodobni strokovnjaki za ustrezno učenje ter poučevanje usmerjenih gibalnih dejavnosti v vrtcu?« Nanju smo odgovorili in podali kritično oceno sodobnih raziskovalcev, še posebej na njihov nekritičen in pogost prenos sredstev za razvoj motoričnih sposobnosti za odrasle na predšolske otroke. Na podlagi novih izsledkov pa smo poiskali ustrezne primere metodičnih enot za razvoj koordinacije in jih predstavili z učinkovitimi metodami dela v predšolskem obdobju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, celostni razvoj, koordinacija
    Število strani: 51
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Alenka CemičMentor
    doc. dr. Jera GregorcSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9445449)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1145
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 16:24
    Zadnja sprememba: 13 Jun 2013 17:32
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1145

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa