[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Didaktične igre pri poučevanju programiranja

Mateja Karo in Alma Cikotić (2012) Didaktične igre pri poučevanju programiranja. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Zaradi razširjenosti informacijsko - komunikacijske tehnologije je znanje osnov računalništva med mladimi osvojeno že zelo zgodaj, zato se nekateri učitelji zavzemajo tudi za bolj zahtevne veščine računalništva, kot na primer programiranje. Ker je osvajanje programiranja za nekatere učence zelo zahtevno, učitelji uporabljajo vse več različnih pristopov poučevanja programiranja. Zaradi lažjega razumevanja delovanja programov je uporaba didaktičnih iger, zaradi lažje vizualizacije, vse večja. Ugotovili sva, da je didaktična igra tudi dobra motivacija pri pouku, ker pritegne učenčevo pozornost ter s tem spodbudi njihovo zanimanje. Na spletu najdemo veliko didaktičnih iger iz različnih področij izobraževanja, kar pa ne velja za posamezne sklope programiranja, ki bi pripomogle k lažjemu razumevanju. Učitelji računalništva lahko uporabijo svoje znanje za izdelavo didaktične igre, ki jo lahko uporabijo pri pouku računalništva. Za realizacijo projekta, izdelave didaktične igre, je priporočljivo upoštevati razvojne faze, ki pripomorejo k lažji izpeljavi tega projekta. V sklopu diplomske naloge sva izdelali didaktično igro za lažje razumevanje podprogramov ter prenosa spremenljivk po vrednosti in referenci. Ustreznost igre sva preverjali na Pedagoški fakulteti s testiranjem med študenti računalništva.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: programiranje, poučevanje programiranja, didaktična igra, podprogrami, prenos parametrov po vrednosti, prenos parametrov po referenci
    Število strani: 81
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9437001)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1141
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 15:58
    Zadnja sprememba: 26 Okt 2012 15:58
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1141

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa