[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli

Jana Sušanj (2012) Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1559Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Kviz kot motivacijsko sredstvo v šoli so opisane pozitivne lastnosti kvizov in njihove uporabe med poukom, v raziskavi pa ti učinki potrjeni tako s strani sodelujočih učencev kot učiteljic. V teoretičnem delu svojega diplomskega dela sem najprej opredelila pomembnost motivacije med poukom za kakovostnejše in bolj smotrno delo učiteljev ter učencev. V nadaljevanju sem opisala izvor kvizov in njihov namen ter načine uporabe le-teh med poukom. V empiričnem delu sem uporabila deskriptivno analizo in analizo vsebine dopisanih odgovorov iz anketnih vprašalnikov za učence in učiteljice. Pri učencih sem spoznala, da je kviz res zelo priljubljen predvsem zaradi dela v skupini – timskega dela. Tekmovalnost jim pri kvizih ni toliko pomembna, vendar je, s strani učencev, opredeljena kot pozitivna lastnost kviza, ravno tako kot izboljšanje počutja učencev v razredu. Tudi učiteljice se zavedajo številnih prednosti, ki jih kviz prinaša, vendar ga ne uporabljajo med poukom toliko, kot bi si učenci želeli. Razlog za to je, da ne dobijo realne slike znanja vseh učencev v skupini in da znotraj skupin ne sodelujejo vsi učenci. Navedle so tudi, da za pripravo smotrnega kviza potrebujejo več časa kot za pripravo običajnega pisnega preverjanja znanja. Učiteljice uporabljajo učno metodo kviza največ pri spoznavanju družbe ter naravoslovju in tehniki, saj pri teh predmetih je v ospredju faktografsko znanje, katero je za izvedbo kviza bolj primerno od znanja na višjih ravneh. Večina učiteljic je tudi odločenih, da učne metode kviza med poukom ne bodo uporabljale pogosteje kot do sedaj.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kviz, motivacija, učenje, motiviranje učencev, motivacijsko sredstvo, učna metoda, skupinsko delo, tekmovalnost
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mojca JuriševičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9437769)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1123
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 12:21
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1123

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa