[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Poklicna identiteta socialnih pedagoginj in socialnih pedagogov

Nina Klemen (2012) Poklicna identiteta socialnih pedagoginj in socialnih pedagogov. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1411Kb)

    Povzetek

    O tem, kje in kako konkretno delajo socialne pedagoginje v Sloveniji sem se (ne)posredno spraševala ves čas tekom študija. Da bi si razjasnila možne odgovore na omenjeni vprašanji, sem se v diplomski nalogi lotila raziskovanja pojma poklicne identitete socialnih pedagoginj, ki resnično obsega mnogo več, kot sem mislila, preden sem lotila pisanja. V teoretičnem delu diplomske naloge se tako osredotočim na nastajanje in razvoj poklicne identitete iz širšega družbenega vidika. Nadaljujem z razvojem socialne pedagogike kot stroke in z značilnostmi dela socialnih pedagoginj. V slednjih odkrivam vzporednice s konceptom delovnega odnosa, ki ga obsežno razčlenim v zadnjem poglavju teoretičnega dela. V empiričnem delu sem preverila, kam med desetimi poklici socialne pedagoginje uvrščajo ugled poklica socialne pedagoginje, in koliko strokovno avtonomne se počutijo na svojih delovnih mestih. Zanimalo me je tudi, če socialne pedagoginje znotraj svojega dela uporabljajo katere izmed konceptov, ki spadajo na področje t.i. sodobne paradigme socialnega dela (Čačinovič Vogrinčič, Kobal, Mešl, & Možina, 2009), in če katere od slednjih živijo v svojem osebnem življenju. Z raziskavo sem gotovila, da socialne pedagoginje: verjamejo, da vedo, katere rešitve so najboljše za uporabnike; menijo, da je njihovo delo nepogrešljivo za boljše življenje ljudi; zaupajo same vase; zaupajo uporabniku; ugled poklica socialne pedagoginje med poklici zdravnik, pravnik, psiholog, terapevt, duhovnik, učitelj, policist, pedagog in socialni delavec, uvrstijo na predpredzadnje mesto; in da se znotraj svojega dela počutijo strokovno avtonomne.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: poklicna identiteta, sistem, socialne pedagoginje, socialna pedagogika, delovni odnos, koncept moči, samozaupanje
    Število strani: 103
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    red. prof. dr. Bojan DeklevaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9438025)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1120
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 12:24
    Zadnja sprememba: 26 Okt 2012 12:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1120

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa