[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Običajni dan v poljskem in slovenskem vrtcu

Mateja Mišmaš (2012) Običajni dan v poljskem in slovenskem vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (2726Kb)

    Povzetek

    Moja diplomska naloga z naslovom Običajni dan v poljskem in slovenskem vrtcu je v večji meri nastajala na Poljskem, v času študentske izmenjave preko programa Erasmus. Za to izmenjavo sem se odločila zaradi želje spoznati vrtce in vzgojne prakse v tej kulturi, da bi kasneje lahko podatke primerjala s slovenskimi vrtci in njihovimi praksami. V prvem, teoretičnem delu, so zajeta poglavja, ki opisujejo predšolsko vzgojo na Poljskem, opredeljujejo izhodišča simbolnega interakcionizma, nadalje pomen subjektivnih teorij pedagoških delavcev ter etnografsko metodo, ki sem jo uporabila v postopku raziskovanja. Drugi, empirični del, pa vsebuje opazovanje ter video dokumentiranje vsakdanjih praks in učnih dejavnosti v poljskih vrtcih, kjer sem hospitirala vsaj enkrat na teden. Opazovanja so razdeljena na več vsebinskih sklopov, in sicer: prostor v vrtcu, vzgojno delo vzgojiteljice in študentk, obroki v vrtcu, priprava na obroke (higiena), tradicionalni trenutki v vrtcu, prihod in odhod otrok ter spalne navade. Vsakemu opazovanemu sklopu sledi evalvacija, ki zajema opis določenega vsebinskega sklopa, refleksijo ter konkretno primerjavo s slovenskim vrtcem. Spoznala sem, da je etnografska metoda zelo učinkovita za raziskovanje vsakdanjega življenja, kljub temu pa ima nekaj pomanjkljivosti, s katerimi sem se spopadala pri pridobivanju videoposnetkov in fotografij. Spraševala sem se tudi o podobnostih in razlikah v poljskih in slovenskih vrtcih. Poljaki imajo drugačne navade bivanja v vrtcu, kot jih imamo pri nas, kar izvira iz nekaterih njihovih kulturnih posebnosti

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: Poljska, vrtec, video-etnografska metoda, medkulturna primerjava, opazovanje
    Število strani: 53
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9443657)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1118
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 12:26
    Zadnja sprememba: 26 Okt 2012 12:26
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1118

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa