[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča učiteljev do uporabe didaktičnih računalniških iger pri učenju poštevanke

Sara Gluk (2012) Stališča učiteljev do uporabe didaktičnih računalniških iger pri učenju poštevanke. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2948Kb)

    Povzetek

    Namen diplomskega dela z naslovom Stališča učiteljev do uporabe didaktičnih računalniških iger pri učenju poštevanke je seznaniti učitelje z izbranimi didaktičnimi igrami za pouk poštevanke in preveriti njihova stališča do uporabe le-teh pri pouku matematike. V teoretičnem delu je predstavljena zastopanost poštevanke v učnem načrtu, njena vpeljava v pouk in načini utrjevanja. Vključeno je poglavje o informacijsko-komunikacijski tehnologiji (IKT), v katerem izvemo nekaj več o vključevanju IKT v pouk, trendih in uporabi pri pouku ter o uporabi IKT pri matematiki. Znotraj poglavja o igrah, kjer beseda teče o igri na splošno, didaktičnih igrah, in njihovi uporabi pri pouku matematike, so obravnavane računalniške igre, med katerimi so podrobneje predstavljene izobraževalne računalniške igre. Teoretični del se zaključi s poglavjem o računalniških igrah za pouk poštevanke, kjer so omenjene nekatere slovenske in tuje spletne strani, na katerih lahko najdemo igre za poštevanko. Izbranih in opisanih je šest iger, med katerimi je ena slovenska, vse ostale pa so tuje. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskovanja, ki je potekalo med šestimi izbranimi učiteljicami različnih slovenskih osnovnih šol. Izvedeno je bilo s pomočjo strukturiranega intervjuja. Učiteljicam so bile didaktične računalniške igre najprej predstavljene, nato pa so jih same preizkusile (odigrale) in na podlagi tega odgovorile na zastavljena vprašanja. Rezultati raziskovanja predstavljajo stališče učiteljic do uporabe računalniških iger pri pouku poštevanke in strokovno mnenje o predstavljenih igrah. Glede na rezultate raziskave so učitelji nad računalniškimi igrami navdušeni, še vedno pa jim uporabo pri pouku omejuje skromna opremljenost šol z IKT.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: poštevanka, IKT, igra, didaktična igra, računalniška igra, izobraževalna računalniška igra
    Število strani: 88
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9443401)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1117
    Datum vnosa: 26 Okt 2012 12:27
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1117

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa