[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli

Anita Budin (2012) Učiteljeva vloga v procesu odkrivanja in dela z nadarjenimi v osnovni šoli. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (543Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu sem osvetlila pojem nadarjenost. Opisala sem značilnosti nadarjenih učencev, njihove učne in osebnostne značilnosti in potek prepoznavanja nadarjenih otrok. Naštela pa sem tudi težave, s katerimi se nadarjeni pogosto soočajo, in opisala vlogo učitelja pri delu z nadarjenimi. V empiričnem delu sem raziskala vlogo učitelja v procesu odkrivanja nadarjenih učencev v osnovni šoli. Zanimale so me učiteljeve izkušnje z evidentiranjem nadarjenih učencev ter njihovo strokovno mnenje o ocenjevalnih lestvicah za učitelje v postopku identifikacije nadarjenih učencev. Nenazadnje pa je bil moj namen pridobiti vpogled v dejansko stanje izvajanja individualiziranih programov za identificirane nadarjene učence na šoli. V raziskavi je sodelovalo 32 učiteljev, ki poučujejo na eni izmed osnovnih šol v občini Lendava. Podatke od njih sem pridobila s pomočjo anketnega vprašalnika. Z dobljenimi podatki sem odgovorila na zastavljena vprašanja in ugotovila, da učitelji dobro prepoznavajo značilnosti nadarjenih učencev in so primerno usposobljeni za delo z nadarjenimi učenci. Pri evidentiranju nadarjenih učencev si predvsem pomagajo z mnenji svetovalnih delavcev in drugih učiteljev, ki so otroka že poučevali. Večina učiteljev je odgovorila, da bi jim dodatno izobraževanje koristilo, predvsem na področju motivacije nadarjenih učencev in prilagoditev pri pouku za delo z nadarjenimi učenci.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: nadarjeni učenci, prepoznavanje nadarjenih učencev, delo z nadarjenimi učenci, stališča učiteljev, osnovna šola
    Število strani: 65
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mojca JuriševičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9414729)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1109
    Datum vnosa: 02 Okt 2012 11:47
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1109

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa