[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v osrednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku)

Živa Kos Kecojević in Slavko Gaber (2012) Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v osrednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku). CEPS Journal, 2 (2). str. 93-107. ISSN 1855-9719

[img]
Predogled
PDF
Download (166Kb)

    Povzetek

    V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: dispozicije, edukacijske politike, ministri, odločanje, osrednja in jugovzhodna Evropa, položaji
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za filozofijo in sociologijo vzgoje
    ID vnosa: 1100
    Datum vnosa: 26 Sep 2012 13:44
    Zadnja sprememba: 26 Sep 2012 13:44
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1100

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa