[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike

Simona Prosen in Helena Smrtnik Vitulić (2010) Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike. Socialna pedagogika, 14 (3). str. 327-346. ISSN 1408-2942

[img]
Predogled
PDF
Download (313Kb)

    Povzetek

    V raziskavi sva ugotavljali nekatere značilnosti študentov, ki se odločajo za študij razrednega pouka in socialne pedagogike. Preveriti sva želeli skladnost med značilnostmi študentov in kompetencami, pomembnimi za opravljanje njihovih poklicev v bodočnosti. V raziskavo sva vključili študente Pedagoške fakultete v Ljubljani, ki so bili oktobra 2008 vpisani v 1. letnik razrednega pouka, 1. letnik socialne pedagogike in 2. letnik razrednega pouka. Pri vseh skupinah študentov sva ugotavljali njihove osebnostne poteze, stile navezanosti in samospoštovanje. Rezultati kažejo, da imajo vse tri skupine študentov razmeroma visoko samospoštovanje in se v medosebnih odnosih večinoma počutijo varno. Študentje obeh smeri in generacij dosegajo povprečne rezultate pri osebnostnih dimenzijah energija, sprejemljivost, vestnost in čustvena stabilnost ter nizke pri dimenziji odprtost. Za bodoče strokovnjake, ki bodo delali z ljudmi, je pomembna visoka raven sprejemljivosti in odprtosti, kar pa se ni pokazalo v rezultatih raziskave s študenti razrednega pouka in socialne pedagogike.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: študenti, razredni pouk, socialna, pedagogika, osebnost, samospoštovanje, stili, navezanosti
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    ID vnosa: 1089
    Datum vnosa: 25 Sep 2012 12:04
    Zadnja sprememba: 25 Sep 2012 12:04
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1089

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa