[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Podatki in teorija

Dušan Krnel (2012) Podatki in teorija. Naravoslovna solnica, 16 (3). str. 32. ISSN 1318-9670

[img]
Predogled
PDF
Download (101Kb)

    Povzetek

    Zaključki različnih raziskav o tem, kako učenci povezujejo podatke iz empiričnih poskusov z razlagami in teorijami, so poenoteni v posplošitvi, da če je teorija jasna in razumljiva in enako velja za poskus kot vir podatkov, potem učenci podatke sprejmejo kot trden dokaz teorije. To seveda velja za izvedbo poskusov v strogo kontroliranih pogojih. Pri odprtih empiričnih raziskavah pa je dokazano, da na zbiranje podatkov in njihovo interpretacijo močno vpliva teorija (razlaga) pojava, ki ga raziskujejo.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: teorija, vede
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za biologijo, kemijo in gospodinjstvo > Katedra za biologijo in kemijo
    ID vnosa: 1040
    Datum vnosa: 14 Sep 2012 13:09
    Zadnja sprememba: 14 Sep 2012 13:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1040

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa