[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki

Monika Lužnik (2012) Stališča vzgojiteljic do dela z gibalno oviranimi otroki. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1443Kb)

    Povzetek

    Gibalno ovirani otroci so skupina otrok s posebnimi potrebami; do njih imajo vzgojiteljice različna stališča, zaradi različnih vzrokov. Vključenost gibalno oviranega otroka pomeni vzgojiteljici spremembe v delu. Gibalno ovirani otroci potrebujejo pripomočke in prilagoditve, ki od vzgojiteljice zahtevajo večjo fleksibilnost, največkrat pa ta način dela od vzgojiteljic zahteva več dela, saj so se primorane dodatno izobraževati, posebej načrtovati in prilagajati dejavnosti, ter ves čas sodelovati s strokovnimi delavci, spremljevalci, zunanjimi delavci in starši. Prav tako vključenost gibalno oviranega otroka v oddelek prinese posebnosti ostalim otrokom, ki se morajo naučiti sprejemati drugačnost. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike v stališčih do dela z gibalno oviranimi otroki med vzgojiteljicami z izkušnjami z delom z gibalno oviranimi otrok in brez njih ter med vzgojiteljicami različnih starosti. V raziskavi so sodelovale omenjene skupine vzgojiteljic, ki so odgovarjale na anketni vprašalnik s trditvami o pripomočkih in prilagoditvah, dodatnih izobraževanjih, spremljevalcih, vplivu gibalno oviranih otrok na celotno skupino, prilagoditvah dela, sodelovanju s starši in sodelovanju s strokovnimi delavci. Rezultati niso pokazali večjih razlik med vzgojiteljicami z izkušnjami z delom z gibalno oviranimi otroki in vzgojiteljicami brez izkušenj, tu so se razlike pojavile samo glede dodatnih izobraževanj. Med vzgojiteljicami različnih starosti pa so razlike tudi v stališčih, ki se nanašajo na pripomočke in prilagoditve ter na dodatna izobraževanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: otroci, gibalna oviranost, vrtec, pripomočki, prilagoditve, dodatna izobraževanja, spremljevalci, celotna skupina, prilagajanje dela, starši, strokovni delavci, vzgojiteljice, pomočnice
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    asist. dr. Damjana KogovšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9367113)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1038
    Datum vnosa: 14 Sep 2012 11:22
    Zadnja sprememba: 14 Sep 2012 11:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1038

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa