[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok

Kristina Primožič (2012) Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (693Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo z naslovom Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je opredeljena pismenost, v povezavi z njo pa tudi opismenjevanje – porajajoča se pismenost in kot ključni segment te pismenosti tudi družinska pismenost. Družinska pismenost vpliva na vse prihodnje opismenjevanje, zato so v tem delu opisani tudi dejavniki te pismenosti ter družinske dejavnosti, ki vplivajo na porajajočo pismenost otroka. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen vpliv ima družinska pismenost na zgodnje opismenjevanje otrok. Po teoretičnem študiju literature sem izoblikovala anketni vprašalnik za starše, v katerem sem ugotavljala, ali starši poznajo pomen termina družinska pismenost in ali vedo, katere dejavnosti v družini vplivajo na pismenost otrok. Zanimalo me je tudi stališče staršev, komu pripisujejo večji vpliv pri opismenjevanju otrok – sebi (družinskemu okolju) ali vzgojno-izobraževalnim ustanovam. Skozi vsa vprašanja v anketnem vprašalniku sem opazovala tudi, ali so opazne razlike med starši vrtčevskih otrok in starši prvošolcev glede na družinske dejavnosti, ki so ključne za opismenjevanje otroka. Sklepne ugotovitve prinašajo predloge za izboljšavo aktualnega stanja na obravnavanem področju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pismenost, opismenjevanje, porajajoča se pismenost, družinska pismenost
    Število strani: 42
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darija SkubicMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9365833)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1025
    Datum vnosa: 13 Sep 2012 14:16
    Zadnja sprememba: 13 Sep 2012 14:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1025

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa