[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ugotavljanje razlik v gibalno-psihosocialnih odzivih od 2- do 3-letnih otrok glede na dva različna izvedbena kurikuluma

Ines Jesenovec (2012) Ugotavljanje razlik v gibalno-psihosocialnih odzivih od 2- do 3-letnih otrok glede na dva različna izvedbena kurikuluma. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (945Kb)

    Povzetek

    Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti, kakšen izvedbeni kurikulum v večji meri vpliva na celotno, torej gibalno, kognitivno, socialno in emocionalno odzivnost 2−3 letnih otrok. V ta namen smo analizirali dva izvedbena kurikuluma, in sicer izvedbeni kurikulum v eksperimentalni skupini, kjer se je področje gibanja načrtno izmenjaje integriralo z ostalimi področji dejavnosti ter izvedbeni kurikulum v kontrolni skupini, ki se sicer izvaja v našem vrtcu. Za potrebe raziskave smo skonstruirali ocenjevalno lestvico, s pomočjo katere smo ugotavljali razlike pri gibalno-psihosocialnih odzivih med eksperimentalno in kontrolno skupino. Vzorec sta predstavljali dve skupini 2−3 letnih otrok iz enote Želvica Vrtca Vrhnika, pri čemer je bilo v eksperimentalni skupini 13, v kontrolni pa 14 otrok. V obeh skupinah smo izvedli po pet dejavnosti v obdobju enega tedna. Podatke smo obdelali kvantitativno in kvalitativno. Za kvantitativno obdelavo podatkov smo uporabili frekvenčno porazdelitev. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo ugotovili, da eksperimentalni izvedbeni kurikulum v večji meri pozitivno vpliva na celotno odzivnost otrok kot izvedbeni kurikulum, ki se izvaja v našem vrtcu. Otroci v eksperimentalni skupini so tako pogosteje izvajali lokomotorna in manipulativna gibanja, pogosteje so se vključevali v ponujene aktivnosti in izražali več pozitivnih čustev. Otroci eksperimentalne skupine so se o vsebini pogosteje konstruktivno pogovarjali s časovnim zamikom in jo tudi dlje aktivno ohranjali. V eksperimentu se je pokazala tudi tesna pozitivna povezanost gibalnih aktivnosti z vsemi področji dejavnosti.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: otrok, razvoj, igra, učenje, gibanje, medpodročno povezovanje, kurikulum
    Število strani: 55
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. mag. Alenka CemičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9365577)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1023
    Datum vnosa: 12 Sep 2012 14:30
    Zadnja sprememba: 12 Sep 2012 14:30
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1023

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa