[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Povezovanje vsebin orientacije in jezika v 1. starostnem obdobju predšolske vzgoje

Nataša Pišek (2012) Povezovanje vsebin orientacije in jezika v 1. starostnem obdobju predšolske vzgoje. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (1665Kb)

    Povzetek

    Izkušnje s prostorom se začnejo v najzgodnejšem otroštvu, takoj ko se otrok začne ločeno zavedati sebe in prostora in ko začne raziskovati prostor okoli sebe. To pa so tudi ene od prvih izkušenj matematike v otroštvu. Teoretični del diplomske naloge obravnava razvoj nekaterih miselnih struktur predšolskih otrok, ki so pomembne pri usvajanju prostora, osnovne značilnosti pri zaznavanju prostora in kasneje orientacije v prostoru. Vključuje tudi razvojne značilnosti otrok na področju jezika ter opisuje nekaj teorij o razvoju govora. Empirični del prikazuje rezultate raziskave, v kolikšni meri z načrtovanimi matematičnimi dejavnostmi vplivamo na jezikovni razvoj otrok ter uporabo in razumevanje matematičnih pojmov s področja orientacije v prostoru.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, matematika, zaznavanje prostora, orientacija v prostoru, jezik, jezikovni razvoj
    Število strani: 50
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9302345)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 1002
    Datum vnosa: 20 Jul 2012 11:50
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/1002

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa